3Ds Max - Free

3d-Max-tutorial-e-learning-ecoursesacademy

To 3Ds Max απευθύνεται σε 3d artists και αρχιτέκτονες που θέλουν να δημιουργήσουν 3d animation, models, video games, εικόνες και τέλος 3d απεικονίσεις ρεαλιστικών εσωτερικών και εξωτερικών χώρων. Η γνώση του συγκεκριμένου προγράμματος βοηθάει στην είσοδο της αγοράς εργασίας αφού αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα που αναζητούν εταιρείες και άλλοι πελάτες.

Τι θα μάθω στο παρόν μάθημα: 

Στο παρόν μάθημα θα εξοικειωθείτε με το interface του 3Ds Max καθώς και τις βασικές εντολές που θα πρέπει να γνωρίζει ένας αρχάριος χρήστης ώστε να κινείται γρήγορα όταν θα δημιουργεί το προσωπικό του project. Σταδιακά μέσα από τα μαθήματα θα δημιουργούνται 3d αντικείμενα και θα επεξηγούνται οι διάφοροι παράμετροι του προγράμματος ώστε στο τέλος να έχουμε μια ολοκληρωμένη σκηνή. 

Σε ποιους απευθύνεται το παρόν μάθημα: 

Το μάθημα αυτό απευθύνεται κυρίως σε αρχάριους που θα έχουν μια πρώτη επαφή με το 3Ds Max. Οι τεχνικές σχεδίασης 3d αντικειμένων καθώς και η ανάλυση των εργαλείων του 3ds max είναι απαραίτητες για όποιον θέλει να δημιουργήσει είτε 3D αντικείμενα είτε 3D χώρους. Επίσης το μάθημα απευθύνεται σε όλους τους μηχανικούς ή σχεδιαστές ανεξαρτήτου ειδικότητας, οι οποίοι θέλουν να μάθουν πως να δημιουργούν δελεαστικές παρουσιάσεις με τη χρήση φωτορεαλιστικών εικόνων, βίντεο, ειδικών εφέ κ.α. 

Course Features

Lectures: 
33
Quizzes: 
No
Duration: 
2h 47m 10s
Skill level: 
Any Level
Certificate: 
Yes
Assessments: 
Self

Περιεχόμενα Μαθήματος

1.ΕΙΣΑΓΩΓΗ-ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ-ΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1.1 Χαιρετισμός – Τι είναι το 3ds max
2.3DS MAX INTERFACE
2.1 Επεξήγηση του Interface.(file bar, viewports, tool bars)
2.2 Επεξήγηση του create και του Modify panel.
2.3 Ρυθμίζοντας τις μονάδες (units) που θα χρησιμοποιήσουμε και το δικό μας interface.
2.4 Ρυθμίζοντας τα viewports, τα shades των σκηνών που θα χρησιμοποιήσουμε.
2.5 3ds Max Hotkeys
3.3D MODELLING
3.1 Τι είναι το 3d modeling
3.2 Είδη Γραμμών
3.3 3D primitives σχήματα και οι ιδιότητες τους
3.4 Δημιουργία του πρώτου μας 3d model (box modelling)
3.5 Δημιουργία 3d αντικειμένου με spline modeling.
3.6 Πώς κάνουμε import/merge αρχεία στο 3ds max.
4.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ MATERIALS
4.1 Τι είναι το material.
4.2 Γνωριμία με το material editor
4.3 Δημιουργώντας τα πρώτα μας materials και κάνοντας τα apply στα μοντέλα μας
4.4 Βασικές αρχές στο unwrap.
4.5 Εισαγωγή στα id materials.
4.6 Εισαγωγή του uvw unwrap και χρήση του Photoshop
5. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤHΝ CAMERA ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ
5.1 Ποια είναι τα φώτα στο 3ds max
5.2 Gamma και LUT
5.3 Ρυθμίζοντας τις παραμέτρους των φώτων
5.4 Είδη σκιών και οι παράμετροί τους (Μερος 1ο)
5.5 Είδη σκιών και οι παράμετροί τους (Μερος 2ο)
5.6 Υποστηρικτικά φώτα και light lister.
5.7 Κάμερες και οι παράμετροί τους(Μέρος 1ο)
5.8 Κάμερες και οι παράμετροί τους(Μέρος 2ο)
6.ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΣΚΗΝΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΜΑΘΑΜΕ
6.1 Ξεκινώντας το στήσιμο της σκηνής, εισαγωγή των αντικειμένων
6.2 Κάμερες και Φώτα
6.3 Texturing των αντικειμένων
7.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ RENDER
7.1 3ds max renderers - Quicksilver
7.2 Εισαγωγή στο Mental Ray Renderer
7.3 Scanline renderer και αποθήκευση του render.
8. ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ
8.1 Σύνοψη Μαθήματος.
Instructor of 3Ds Max, 3Ds Max Mental Ray

Ο Ιωάννης Καστρίτης σπούδασε Computer and Video Games και μεταπτυχιακό στον τομέα του Creative Games στο University of Salford. Έχει εργαστεί ως εκπαιδευτής στο πανεπιστήμιο για τους νέους μαθητές πάνω στον τομέα του 3ds max και του Photoshop.Επίσης έχει εργαστεί ως 3d artist σε μία από τις λίγες Ελληνικές video game εταιρίες που υπάρχουν. Στην συνέχεια ασχολήθηκε με photorealistic rendering και έχει εργαστεί ως freelance artist για ιδιωτικές εταιρίες για την δημιουργία απεικονίσεων εσωτερικών χώρων.

Reviews